show must go on

Tam tahmin ettiğim gibi Ata'nın ölümü üzerine "Show dünyası" kendini tartışmaya başladı. Ekranı psikiyatristler, iletişim bilimciler, gözetlenen yarışmacılar kapladı.
Medya Takip Merkezi'nin araştırmasına göre Ata Türk'ün cenaze töreni ile ölümü, 20 televizyon kanalında, 127 kez haber oldu. Ata'nın öldüğü 18 Eylül'den düne kadar 9.5 saate yakın Ata Türk haberi ekranlara geldi; bunlardan ana haber bültenlerine düşen zaman dilimi ise 3.5 saatti.
(milliyet)
Milliyet, televizyonların haber müdürlerine "Neden?" diye sormuş. En delikanlı cevabı Flash Tv Haber Müdürü Gökhan Taşkın vermiş: "Ata'nın cenaze haberine 30 dakika yer ayırdık. Bu haberi bu kadar geniş görmemizin altında reyting kaygısı vardı. Topluma mesaj verme çabasının bir işe yaramadığını, bir gün önce Show TV'nin Ata'nın ölüm haberleriyle elde ettiği reyting başarısı bize gösterdi." Taşkın, delikanlı olabilmiş ama adam olabilmiş mi sorgulanabilir tabi.
Bu tartışmalar yumurta tavuk hesabına döndü. Bir show başlattık, bir "şöhret" yarattık, ortamlara saldık, peşine kameraları taktık, sonra başka bi şöhret yarattık, eskisini unuttuk, eskisi öldü, sonra tekrar eski şöhretimize döndük, önce olayın nedenlerini araştırdık, suçluyu bulduk; "Sabun Şöhret", sonra kendimize döndük, hemen uzmanları bulduk, tartışmaya başladık, aydınlandık, o konuyu da tüketince niye bu olayın bu kadar gündemde kaldığını tartışmaya başladık, ve bir sonuç ortaya çıkardık;
SHOW MUST GO ON...
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home