Pazar, Aralık 11, 2005

yine yeni yeniden

İş değişikliği sebebiyle ara verdiğim bloguma geri döndüm. Maalesef artık daha yoğun, daha yorucu bir işle iştigal olacağım. Yeni işimle birlikte "Gazete bitti mi" sorularından kurtulmuş olsam da başıma aldığım yeni bela "Kaçta çıkıyorsun" olacak. Tam bir yıl bir ay önce kapısından kovulduğum bir ulusal gazeteye bacasından yeniden girdim.

Karar verme sürecim oldukça sancılı oldu. Tam bir hafta her saat fikir değiştirdim. Ama şimdi yeni büromda, yeni iş arkdaşlarımla, yeni bir heyecana yelken açmış durumdayım. Gerçekten oldukça heyecanlıyım. Meslek jargonunda "sıcak haber" diye nitelendirilen, fazla ısıdan cehenneme dönüşmüş sektörde yine yeni yeniden çalışmaya başladım. Sanırım artık sadece hafta sonları bloguma yazı yazmaya vakit bulabileceğim. hadi hayırlısı diyor işim başına dönüyorum...

2 Comments:

Blogger farlimas said...

her seye ragmen hayırlı olsun guzelim. seni yeniden heyecanlı görmek çok güzel

12:20 ÖÖ  
Blogger irispersica said...

teşekkür ederim arkadaşlar...

7:39 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home